Wirtualny operator mBank mobile udostępnił Abonentom nowe rozwiązanie w ramach usługi pozwalającej na zmianę taryfy. Dzięki temu Abonenci mogą swobodnie przechodzić z warunków standardowych na promocyjne, płacąc 19 gr za minutę połączenia.
mBank mobile udostępnił swoim Abonentom możliwość zamiany taryfy standardowej, w której wysokość opłaty za minutę połączenia do wszystkich sieci wynosi 27 gr, na promocyjną taryfę z opłatą obniżoną do 19 gr/min połączenia.
Dotychczas Abonenci mBank mobile mogli dokonać wyłącznie jednej zmiany taryfy z warunków promocyjnych na warunki standardowe, a ich decyzja o wyborze odpowiedniej taryfy była ostateczna. Dzięki nowo wprowadzonemu udogodnieniu, Abonenci mogą swobodnie zmieniać taryfę na najbardziej dopasowaną do ich potrzeb. Możliwe jest dokonanie dowolnej liczby zmian, zarówno z warunków standardowych na promocyjne, jak i z promocyjnych na standardowe.
Rozszerzenie usługi zmiany taryfy daje Abonentom możliwość praktycznego sprawdzenia, które z oferowanych warunków bardziej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom. Atutem nowej funkcjonalności jest również zwiększenie elastyczności dostępnych taryf – mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie usługi.
Jak dokonać zmiany taryfy?
Klienci mBank mobile mogą dokonać zmiany taryfy samodzielnie poprzez wybranie na klawiaturze telefonu krótkiego kodu: *147*55#.
Koszt zmiany taryfy standardowej (27 gr/min) na promocyjną wynosi 10 zł, usługa jest bezpłatna w przypadku dokonania zmiany z taryfy promocyjnej na standardową.
Szczegóły dotyczące zmiany taryfy oraz regulaminy dostępne są pod adresem: http://mbankmobile.pl/pomoc/zmiana_taryfy.html.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mbank-mobile-zmiana-taryfy-na-19gr